субота, 16. март 2024.

ДАН БРОЈА 𝝅

14.3.2024. у ОШ „Вук Стефановић Караџић“ обележен је Дан броја 𝝅 реализацијом радионице која представља пример интегративног приступа у настави физике и математике, где учесници решавају проблемске задатке, креирају ППТ, уметничка дела и играју друштвене игре, у вези са бројем 𝝅.

Радионицу су припремиле и реализовале наставнице математике: Јелена Луковић, Јелена Николић,  Гордана Стевановић, Мирјана Петровић, Ивана Јованчевић, наставница физике: Биљана Живковић, наставница ликовне културе Ана Радојичић и 30 ученика 5.6.7.и 8.разреда.                                                          

У уводном делу ученици 8.разреда припремили су занимљиву презентацију о броју 𝝅.

Централни део радионице представљала  је реализација експеримената постављених као проблемски задаци:

-Одредити вредност броја 𝝅, помоћу чаше, конца и лењира.

-Одредити вредност броја 𝝅 помоћу ваљка, мензуре и лењира.

-Одреди вредност броја  помоћу теразија, лењира, фигуре у облику круга и фигуре у облику квадрата од истог материјала, исте дебљине

-Помоћу математичког клатна, лењира и штоперице одредити вредност броја 𝝅.


-Одредити вредност броја 𝝅 помоћу методе бацања штапића.


-Графиковати линију хоризонта пи-линије:

π ≈ 3,14159 26535 89793 23846 26433 83279 50288 41971 69399 37510 58209 74944 5923

У завршном делу радионице представници сваке групе су презентовали своје резултате рада уз појашњење начина на који су реализовали дати проблемски задатак и колике су добијене вредности броја 𝝅.

Завршна заједничка активност биле су друштвене игре (коцкице за јамб, карте и број 𝝅)

Сви учесници на изласку из кабинета физике, одабиром оцене на МЕТИ, оценили су радионицу.

 



 

Нема коментара:

Постави коментар