среда, 3. март 2021.

Позив за ученике за учешће у пројекту „D Set Lab“

 



О пројекту: Акустика и оптика су области физике, технике, биологије и других научних дисциплина на које је живот човека неминовно упућен и од кога зависи. Усвајање основних концепата ових области залази у домен опште културе, а са развојем нових технологија познавање ових области додатно добија на значају. Циљеви пројекта су подизање научне писмености, развој дигиталних компетенција, развој комуникативних вештина и сагледавање научних тема кроз јединствену целину обухваћену експериментима

У периоду март – април 2021. године, реализоваће се радионице у оквиру пројекта „D Set Lab“. С обзиром на актуелну епидемијску ситуацију, први део пројекта ће се реализовати онлајн, а уколико прилике дозволе један део реализације биће и на језеру у Крагујевцу

Како да се пријавим? Наставнику физике можеш дати своју имејл адресу и он ће те пријавити. Можеш се пријавити и директно на мејл naucniklubkg@centarzaobrazovanjekg.edu.rs или попуњавањем контакт форме на сајту Центра за образовање Крагујевац https://www.centarzaobrazovanjekg.edu.rs/naucni-klub/

ПОЗИВ

уторак, 2. март 2021.

XXXVIII Републички семинар о настави физике

 На сајту ДФС-а можете пронаћи следћу информацију:

Планира се да се XXXVIII Републички семинар о настави физике одржи од 13. до 15. маја 2021. године на Копаонику.

Наравно, ако се стекну услови за то.

субота, 27. фебруар 2021.

ОПШТИНСКО ТАКМИЧЕЊЕ- РЕЗУЛТАТИ

ОПШТИНСКО ТАКМИЧЕЊЕ ИЗ ФИЗИКЕ ЈЕ ОДРЖАНО 27.2.2021. 

У ОШ "СТАНИСЛАВ СРЕМЧЕВИЋ", КРАГУЈЕВАЦ.

ОСТВАРЕНИ СУ СЛЕДЕЋИ РЕЗУЛТАТИ:

ТАБЕЛА

ГРАНИЦЕ ЗА ПЛАСМАН НА  ОКРУЖНО ТАКМИЧЕЊЕ, 

КОЈЕ ЋЕ СЕ ОДРЖАТИ 20.03.2021. (10h), СУ СЛЕДЕЋЕ:

6. РАЗРЕД-50 ПОЕНА

7. РАЗРЕД -35 ПОЕНА, 7. СМ 50 ПОЕНА

8. РАЗРЕД- 50 ПОЕНА, 8. СМ 50 ПОЕНА

ЧЕСТИТКЕ УЧЕНИЦИМА ЗА ОСТВАРЕНЕ РЕЗУЛТАТЕ!

ХВАЛА ДОМАЋИНИМА НА ОДЛИЧНОЈ ОРГАНИЗАЦИЈИ!


субота, 26. децембар 2020.

„Климатски хероји - Спасимо планету!“

 

Пројекат „Climate Heroes- Let's save the planet! је Еразмус+ К229  пројекат  6 европских школа из Пољске, Енглеске, Италије, Литваније, Португала и Србије,заинтересованих за образовање својих ученика о климатским променама.

Тим ОШ Вук Стефановић Караџић из Крагујевца чине: Зорица Петровић-професор енглеског језика, Биљана Живковић-професор физике, Драга Кесић-професор историје и географије, Драган Раковић-професор технике и технологије, Слађана Ђукановић-професор разредне наставе, Јасмина Љубисављевић-професор разредне наставе, Сузана Тасић-професор разредне наставе и Весна Димитријевић-професор српског језика и књижевности.


Пројекат јача мотивацију и интересовање ученика за учење коришћењем различитих дисциплина, укључујући уметност, науку, ИКТ, енглески и технологију, који помажу да се укључе ученици различитих талената и интересовања.
Пројекат користи концепт суперхероја да би подстакао и мотивисао ученике и пружио им знање за разумевање климе и климатских промена како би променили свој свакодневни живот, а такође подстакли и друге да чине исто. Сви ће научити како да буду климатски суперхероји.

 Предвиђена је реалзација 6 модула:
• Клима - Спасимо планету!
• Уништавач отпада - Спасимо планету!
• Аквапура - Спасимо планету!
• Соларни талас- Спасимо планету!
• Атмос - Спасимо планету!
• Сила земљине теже - Спасимо планету!

Сваки од ових модула фокусира се на одређени аспект климатских промена, испитујући њихове узроке и последице, тржећи одговор на питање шта свако може да учини да се он побољша. Сваки суперхерој је изабран и именован да подражава одређено интересовање, дијалог и иницијативу у подручју школе која спроводи мобилност. 

Тренутно се пројекат  реализује  на е Тwinning-у.

ВИШЕ О ПРОЈЕКТУ

                                                         Биљана Живковић










 

петак, 6. новембар 2020.

ПРИРУЧНИК ЗА ЛЕЊОГ УЧИТЕЉА


НА БЛОГУ УДРУЖЕЊА "ЖИВОЈИН МИШИЋ" МОЖЕТЕ ПРОНАЋИ КЊИЖЕВНЕ ПРЕПОРУКЕ НАЈБОЉИХ ЕДУКАТОРА СРБИЈЕ.

У ПОТРАЗИ ЗА ОДГОВОРИМА НА МНОГА ПИТАЊА У ВЕЗИ СА НОВИМ МОДЕЛИМА НАСТАВЕ НАИШЛА САМ НА "ПРИРУЧНИК ЗА ЛЕЊОГ УЧИТЕЉА", ПА ЈЕ ТО БИЛА МОЈА ПРЕПОРУКА:

„The Lazy Teacher’s Handbook”, Jim Smith