петак, 24. март 2023.

ГРАНИЦЕ ЗА ДРЖАВНО ТАКМИЧЕЊЕ

 

КОНАЧНИ РЕЗУЛТАТИ СА ОКРУЖНОГ ТАКМИЧЕЊА

РЕЗУЛТАТИ ЗА 6.РАЗРЕД

Границе за позив на Државно такмичење - обична одељења

6. разред  - 61,5 поена

7. разред  - 48 поена

8. разред  - 51 поен

Границе за позив на Државно такмичење - посебна одељења

7. разред  - 63 поена

8. разред  - 63 поена

44. државно такмичење ученика основних школа из физике биће одржано

22-23.04.2023.г. у ОШ "Краљ Александар Iу Пожаревцу.

Захваљујемо се школи и граду Пожаревцу на прихватању организације такмичења.

Резервација смештаја - агенцији Лидер.

Телефон: 063 291616.

Мејл: office@lidertravelling.com.

 

субота, 11. март 2023.

ОКРУЖНО ТАКМИЧЕЊЕ

 ОКРУЖНО ТАКМИЧЕЊЕ ИЗ ФИЗИКЕ ЈЕ ОДРЖАНО 11.3.2023.

У ОШ "МИЛУТИН И ДРАГИЊА ТОДОРОВИЋ", У КРАГУЈЕВЦУ.

ОСТВАРЕНИ СУ СЛЕДЕЋИ

РЕЗУЛТАТИ

ЧЕСТИТКЕ УЧЕНИЦИМА ЗА ОСТВАРЕНЕ РЕЗУЛТАТЕ!

ХВАЛА ДОМАЋИНИМА НА ОДЛИЧНОЈ ОРГАНИЗАЦИЈИ!

СВЕ ОСТАЛЕ ИНФОРМАЦИЈЕ МОЖЕТЕ НАЋИ НА САЈТУ ДФС.





петак, 17. фебруар 2023.

ГРАНИЦЕ ЗА ПЛАСМАН НА ОКРУЖНО ТАКМИЧЕЊЕ


ГРАНИЦЕ ЗА ПЛАСМАН НА  ОКРУЖНО ТАКМИЧЕЊЕ, 

КОЈЕ ЋЕ СЕ ОДРЖАТИ 11.03.2023. (10h),

У ОШ "МИЛУТИН И ДРАГИЊА ТОДОРОВИЋ" У КРАГУЈЕВЦУ, 

СУ СЛЕДЕЋЕ:

6. РАЗРЕД-50 ПОЕНА

7. РАЗРЕД -29 ПОЕНА, 7. СМ 42 ПОЕНА

8. РАЗРЕД- 22 ПОЕНА, 8.СМ 39 ПОЕНА.

НЕПОХОДНО ЈЕ ДА НАСТАВНИЦИ И УЧЕНИЦИ БУДУ У ШКОЛИ У 9:30h.

                                                                                     ОКРУЖНА КОМИСИЈА


субота, 11. фебруар 2023.

ОПШТИНСКО ТАКМИЧЕЊЕ

ОПШТИНСКО ТАКМИЧЕЊЕ ИЗ ФИЗИКЕ ЗА УЧЕНИКЕ ОСНОВНИХ ШКОЛА ЈЕ ОДРЖАНО 

11.2.2023.У ОШ "21.ОКТОБАР" У КРАГУЈЕВЦУ.

ОСТВАРЕНИ СУ СЛЕДЕЋИ РЕЗУЛТАТИ:

КРАГУЈЕВАЦ

И

АРАНЂЕЛОВАЦ


ОРИЈЕНТАЦИОНО ГРАНИЦЕ ЗА ПЛАСМАН НА  ОКРУЖНО ТАКМИЧЕЊЕ, 

КОЈЕ ЋЕ СЕ ОДРЖАТИ 11.03.2023. (10h),  У ОШ "МИЛУТИН И ДРАГИЊА ТОДОРОВИЋ", 

СУ СЛЕДЕЋЕ:

6. РАЗРЕД-50 ПОЕНА

7. РАЗРЕД -35 ПОЕНА, 7. СМ 42 ПОЕНА

8. РАЗРЕД- 22 ПОЕНА

КОНАЧНЕ ГРАНИЦЕ ЋЕ БИТИ ПОСТАВЉЕНЕ КАДА ПРИСТИГНУ РЕЗУЛТАТИ ИЗ СВИХ ОПШТИНА.

ЧЕСТИТКЕ УЧЕНИЦИМА ЗА ОСТВАРЕНЕ РЕЗУЛТАТЕ!

ХВАЛА ДОМАЋИНИМА НА ДОБРОЈ ОРГАНИЗАЦИЈИ ОВОГ ТАКМИЧЕЊА.

субота, 14. јануар 2023.

ЗАВРШЕНА V ЗИМСКА ШКОЛА ФИЗИКЕ "ИСКРИЦЕ ЗНАЊА У ВАЗДУХУ"

 Научни клуб Центра за образовање Крагујевац, пету годину за редом, организовао је зимску школу физике,у току зимског распуста у периоду од  09. до 13.јануара. 2023. године.

У оквиру овогодишње зимске школе, под називом "Искрице знања у ваздуху", реализоване су следеће радионице:

- ДА ЛИ ВАЗДУХ ИМА ТЕЖИНУ?, (састав ваздуха и експериманетално доказивање да ваздух има тежину);

- АТМОСФЕРСКИ ПРИТИСАК, (виртуелни и реални експерименти, зависност атмосферског притиска од висине);

- ВАЗДУХ И КЛИМА, (мерење брзине ветра и влажности ваздуха);

- ПРАЋЕЊЕ ЗАГАЂЕЊА ВАЗДУХА, (скале и апликација за праћење загађења);

- ЖИВЕТИ СА СУНЦЕМ, (озонски омотач и озонска рупа, заштита од UV зрачења).

Приликом реализације зимске школе активно учешће су узели ученици од 6. до 8. разреда  из 5 основних школа: „Прва крагујевачка гимназија“, ОШ „Милутин и Драгиња Тодоровић“, ОШ „Ђура Јакшић“, ОШ „ Драгиша Луковић Шпанац“ и ОШ „Вук Стефановић Караџић“.

Реализаторке: Ана Марковић, професор физике у Првој крагујевачкој гимназији и Биљана Живковић, професор физике у ОШ "Вук Стефановић Караџић".










субота, 17. децембар 2022.

ДАН ФИЗИКЕ

Ове школске године 12.12.2022. у ОШ "Вук Стефановић Караџић" је по девети пут обележен Дан физикe,  приказом eTwinning пројеката које су реализовале Биљана Живковић, наставницa физике и Емина Златар, учитељица. Приказани пројекти су на националној eTwinning конференцији „Инклузија у новој образовној стварности“  добили националне ознаке квалитета.

eTwinning пројекти – виртуелни пројекти који се спроводе на eTwinning порталу са циљем унапређења првенствено дигиталних и сарадничких компетенција наставника и ученика, а затим и интернационализације установа и интегрисања аспекта мултикултуралности у редовни васпитно - образовни садржај.

 eTwinning националне ознаке квалитета јесу први степен признања наставницима у eTwinning заједници за њихово учешће на eTwinning пројектима.

Учитељица Емина Златар је у  свом одељењу III/1 реализовала  eTwinning пројекте Свака звезда у Андерсеновом свету, лети ка неком детету и Албум мога завичаја.

У току пројекта Свака звезда у Андерсеновом свету, лети ка неком детету деца су се ближе упознала са Андерсеновим бајкама, као најлепшим бајкама које прате једно детињство.

Сврха  пројекта Албум мога завичаја била је  да подстакне ученике на истраживање културне и природне баштине о граду у коме живе као и о широј околини - завичају. Ученици су развили одговорно понашање према наслеђу наших предака као и љубав према свом граду и завичају.

Наставница физике Биљана Живковић, са члановима секције Хокус-покус реализовала пројекат Magična naukica/ Magical science. Пројекат је трајао од септембра до маја. Сваког месеца је изведен најмање један експеримент на дату тему: eксперименти са водом, бојама, ваздухом, содом бикарбоном, балонима, биљкама и по слободном избору.

У свим е Twinning пројектима ученици, учитељи и наставници, подстакнути на сарадњу и коришћењем савремених технологија, стварали своју колекцију дигиталних материјала.


Овогодишња eTwinning национална конференција „Инклузија у новој образовној стварности“ је одржана 23. септембра 2022. године у хибридном формату – уживо у хотелу „Метропол“ у Београду и онлајн путем преноса на YouTube -у који је био отворен за најширу публику. Конференција је завршена уручивањем eTwinning ознака квалитета награђеним васпитачима, учитељима и наставницима за 2021/2022. годину.

Биљана и Емина су такође поделиле  своја искустава  са радионице: Окружења за учење и нагласиле да им је посебно задовољство је било уживо срести и разменити искустава са колегиницама са којима су реализовале онлајн eTwinning пројекте.

Такође су  упознале своје колеге са мобилностима у којима су учествовале у оквиру Еразмус+ К2  пројеката у претходном периоду: „Climate Heroes- Let's save the planet!” (Литванија) и „A Melting Pot of Nowadays“ (Словенија).

Након приказа пројекта сви учесници учествовали у дискусији. Сложили су се тим да приказани начини рада ученицима омогућавају учење које захтева активно учешће, стално „умрежавање“ појмова и  интеграцију знања, развијање језичких и дигиталних компентеција.

„Не можеш другоме дати своје знање, можеш му помоћи да га открије у себи.“

                                                                                               Г.Галилео